Hoewel wij dit natuurlijk zoveel mogelijk willen beperken, kan het altijd voorkomen dat een product defect geleverd wordt of kapot gaat na gebruik. In de gevallen die u zelf niet kunt oplossen, dient u ten allen tijde eerst contact op te nemen met ons serviceteam voordat u producten gaat retourneren.

Bekijk eerst of uw probleem tussen onze oplossingen pagina staat door hier te klikken

Wat moet ik doen met een defect product?

Stuur het product nooit retour zonder eerst met ons contact op te nemen. In veel gevallen kunnen wij het namelijk oplossen zonder dat u het product naar ons terug hoeft te sturen.

Stap 1: U kunt een probleem bij ons melden door te bellen naar 038-2022200 of een email te sturen naar service@eushopping.nl.

Stap 2: Kunnen wij het probleem niet via telefoon of email oplossen dan kunt u het product naar ons terugsturen. Tot 30 dagen na ontvangst krijgt u van ons een retourlabel waarmee je het defecte artikel gratis naar ons op kunt sturen, na 30 dagen zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening. U ontvangt van ons de instructies voor het retourneren van het product.

Stap 3: Onze reparatie afdeling beoordeeld het defect. Wanneer het om een duidelijke fabricagefout gaat, heeft u tot 24 maanden na de aanschafdatum recht op gratis herstel.

Wanneer er wordt vastgesteld dat het geen fabricagefout is, dan zullen wij een offerte opstellen voor de reparatie van het defecte product. U bepaalt of u hiermee akkoord gaat.

Stap 4: Na goedkeuring van de reparatiekosten of bij een fabricatiefout wordt het product voor u gerepareerd of sturen wij een vervangend product naar u toe.

Klik hier om contact op te nemen met ons serviceteam