Garantie
Je hebt 12 maanden fabrieksgarantie en uiteraard heb je recht op de wettelijke garantie. Tijdens de garantieperiode heb je recht op gratis herstel van het product als er sprake is van een fabricagefout. Defecten en schades die ontstaan zijn door verkeert gebruik, vallen, stoten, botsen en algemene slijtage vallen niet onder de garantie. Wil je het product ter reparatie aanbieden, neem dan voordat je het product naar ons terugstuurt contact met ons op via het contactformulier. Is er sprake van een fabricatiefout, dan is de reparatie gratis en sturen wij het product gratis naar je terug. Gaat het niet om een fabricatiefout dan ontvangt u van ons een prijsopgave voor reparatie en zijn de verzendkosten voor je eigen rekening.
Zakelijke klanten, stichtingen, scholen, verenigingen, verhuur door particulieren en niet particulier gebruik
Onze lasergame producten worden veel ingezet voor commerciële toepassing zoals verhuur. De producten zijn echter niet gemaakt voor deze toepassing. Om deze reden kan deze klantengroep alleen aanspraak maken op garantie bij een fabricagefout tot 14 dagen na levering. Hiervan dien je binnen 14 dagen na levering van het product melding te maken via het contactformulier.
Voor defecten die na 14 dagen ontstaan, staat onze reparatieafdeling voor je klaar. Na 14 dagen zijn alle verzendkosten en reparatiekosten voor je eigen rekening.
Eigen reparatieafdeling voor Light Battle producten
Heb je een defect Light Battle product en wilt je deze laten repareren, dan kan je dit melden via het contactformulier. Wij beschikken over een eigen reparatie afdeling en kunnen de meeste Light Battle defecten repareren. Het is ook mogelijk zolang de voorraad strekt onderdelen bij ons te bestellen. Producten van andere merken kunnen helaas niet gerepareerd worden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via ons contactformulier (onderaan deze pagina). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Aansprakelijkheid
Ultra Center Europe B.V. is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die na levering, door welke oorzaak dan ook (bijvoorbeeld door onzorgvuldig en/of onjuist gebruik van de producten), ontstaan is aan de koper, aan de zaken van de koper, aan derden of aan zaken van derden. Ultra Center Europe B.V. blijft aansprakelijk voor het verloren gaan van of beschadigen van de verzonden artikelen tot de levering. Indien bij levering overduidelijk is dat er transportschade is dan is het beter dat u de levering weigert. Zodoende bent u altijd verzekerd van correcte levering van uw bestelde artikelen.